5 tips for å skape produktive og gode arbeidsplasser

  1. Få oversikt over tidstyvene på arbeidsplassen!
  2. Planlegg tiltak for å fjerne tidstyver og mål effekten
  3. Digitalisering er ledelsens ansvar, velg mest mulig uavhengige leverandører og mål effekten av digitale arbeidsformer
  4. Kutt gjerne kontorareal, men ha mest fokus på å styker arbeidsformene og unngå for sterkt fokus på arealeffektivitet.
  5. Kartlegg kontor og digitale arbeidsplasser – bruk medarbeiderundersøkelser som er forskningsbaserte og benytter anerkjent statistisk metode.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..

%d bloggere like this: